pld-builer.new -- status

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Nie, 15 Cze 2003, 01:25:08 CEST

Funkcjonalność jest obecnie >= pld-builder.old (nie wspominam o
pld-builder, gdzie znajdują się głównie TODO w kloczkish i Makefile.am).

Jutro mam zamiar w końcu zrobić doinstalowywanie zależności.

Można powoli zabierać się za testy.

Nowe skrypty obsługują:
- transmisję wszystkiego via scp, rsync lub local-file
- pliki do transmisji są kolejkowane i obsługiwane niezależnie od
  budowania
- jest wymagany osobny srpm builder, wszystkie zlecenia idą na niego,
  on buduje srpm, i wysyła (a właściwie wystawia) zlecenia dalej.
  bin-buildery zaciagaja srpm i budują (rpmbuild, bez ./builder,
  nie jest potrzebny dostęp do CVS)
- ACLe (na srpm bld)
- cała autentykacja odbywa się na src-rpm builderze, więc klucze gpg
  trzymane są w jednym miejscu (bin-buildery mają klucz src-buildera i
  mu ufuają)
- srpm builder zbiera też podstawowe statystki zbudowanych pakietów i
  wystawia po http do wglądu

Dodatkowo:
- nie wiem czy będzie działać z rpm z Ra
- wszystko jest napisane w pythonie, mój pierwszy większy program w tym
  języku, ale myślę, że nieźle wyszło

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h