SPECS: glibc.spec

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Nie, 15 Cze 2003, 13:58:46 CEST

On Sun, Jun 15, 2003 at 13:38:06 +0200, Artur Flinta wrote:

> Ale co jest w nich złego? Wiem, że moga być trochę RH specyfic - bo ja
> znalazłem tam jeden plik nagłówkowy kolidujący z lm_sensors.devel, coś
> jeszcze?

Miałem jeszcze jedną rzecz oprócz tego gdzieś wypisaną, ale nie mogę
znaleźć. Poważnym utrudnieniem jest tu brak dokumentacji RH.
Poważnym przeciwskazaniem jest brak referencji ze strony developerów
glibca.

> To może ewentulanie poprawię tego zipa i może zacznę
> wersjonować?

Kiedyś już pytałem, ale nie otrzymałem odpowiedzi - czego używają do
tego celu w Debianie? Jeśli Debian tego nie używa (ich profesjonalizmowi
myślę można zaufać), to upieram się przy tym, co zawsze: przerzucić to
na devel, na head używać kernel-headers<=2.4.x.
Jeśli zaś używa - obejrzeć ich zmiany i zaadoptować co trzeba u nas.

I od razu pytanie do widgeta: czemu dodałeś asm-generic? Pisałem, że
pliki z asm tego wymagają, ale zaznaczyłem też, że w /usr/include nie ma
na nie miejsca. Może nie dodałem: w 2.4.x takiej zależności nie ma.
Pierwsze potwierdzenie nieużywalności nagłówków z 2.5.x w userspace?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/