kwiatki

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Nie, 15 Cze 2003, 23:47:29 CEST

On Sun, 15 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Pytanie techniczne: czy to nie bedzie wymagac przebudowania (ponownego
> podpisania) wszystkich updejtow do Ra ?

Cholera - to racja...

Może zrobić tak, że oba klucze będą w nowym rpm-ie. Czy da się zrobić
unieważnienie klucza z konkretną datą? Bo jeżeli tak to wtedy
unieważnienie ustawić na jakiś koniec sierpnia. Do tego czasu jeżeli
pakiety się nie wymienią na ftp-ie to się je profilaktycznie przebuduje.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...