Nazewnictwo wersji. - lekko OT

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 16 Cze 2003, 00:30:20 CEST

On Sun, 15 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Jesli chodzi o scislosc, to wlasnie rad byl drugim. Pierwszym byl polon.

No widzisz - całe życie człowiek się czegoś dowiaduje :) Cały czas
wydawało mi się, że Rad był pierwszy, a okazuje się, że na odwrót, chociaż
było to w tym samym roku i ogłoszone zostało razem.

> A ZTCP, aktyn zostal odkryty sporo czasu pozniej.

hhmmm... 1899. Rad i polon w 1898.

A thor... "Pierwiastek odkrył Jöns Jacob Berzelius w 1828 r."

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...