SPECS: kernel.spec (HEAD)

Wto, 17 Cze 2003, 10:56:03 CEST

On Tue, 17 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A w ktorej rev. mam dlubac ?
>
> Musze sie troche pobawic z alpha, a do tego potrzebuje co najmniej
> dzialajacego rpm -bp.
>
> Zawsze sadzilem, ze CVS sluzy do pracy wspolnej nad pakietem...

To moze rob tak - jak czegos nie ma/nie naklada Ci sie to poprostu
zakomentuj. Tak bedzie latwiej nam obu, prostsza sprawa jest sprawdzenie
pojedynczych lat pozniej niz taka, prawde mowiac, niepotrzebna robota[1].

Dzis popoludniu na HEAD rpm -bp bedzie dzialal, mam juz wszystko oprocz
ea/acl na reiserfs.

Jakbys mial problemy ze zbudowaniem O(1) na axp to daj znac, mam juz
doswiadczenie w dostosowywaniu roznych architektur do tego schedulera.

[1] akurat te pacze mam zamiar dzis wyciepac bo mam nowsze/nie wchodza
    kawalki z nich i zrobilem z tego jedna late

Janek