Pakiety mks, mksd i amavis-new

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Wto, 17 Cze 2003, 15:42:26 CEST

Dnia wto 17. czerwca 2003 15:32, Radoslaw Zielinski napisał:
> Co chcecie osiągnąć (co to wyrażenie regularne ma łapać)?

Ja ogólnie chciałbym mieć działający z postfixem antywirus.
Więc od kilku dni testuje to, co jest w mks.s-gen.pl z różnym skutkiem
Jak na razie mam mksd z mks'a, amavis'a z pld (brak mi /etc/amavis.conf)
i tu poległem, to znaczy skończyl mi się możliwy wolny czas na to.
:-(   i to jest dopiero przykre

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej