Pakiety mks, mksd i amavis-new

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 17 Cze 2003, 15:58:45 CEST

Dnia wto 17. czerwiec 2003 15:42, Adam Jurkiewicz napisał:

> Ja ogólnie chciałbym mieć działający z postfixem antywirus.
> Więc od kilku dni testuje to, co jest w mks.s-gen.pl z różnym skutkiem
> Jak na razie mam mksd z mks'a, amavis'a z pld (brak mi /etc/amavis.conf)
> i tu poległem, to znaczy skończyl mi się możliwy wolny czas na to.
>
> :-(   i to jest dopiero przykre
mks i mksd jest w specach w cvs-ie. Ostatnio dłubnąłem przy nich coby były
najświeższe wersje. W testach używam zbudowanych własnoręcznie rpm-ów. amavis
z pld to jest ten stary amavis, w cvs-ie jest amavis-new.spec - też budowałem
(buduje się bez problemu). Jak chcesz, mogę wystawić te rpm-y (i586 lub
src-rpmy). Konfiguracja jest w miarę prosta  - ale działa tylko dla maili
"głych" lub max. z 1 załącznikiem. przy dwóch leci z mks-a błąd plikowy który
amavis interpretuje jako virus. I za cholerę nie mogę dojść czemu mks wywala
ten błąd :(
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl