Kto ma alphę ?

Sergiusz Pawlowicz ser w metalab.unc.edu
Wto, 17 Cze 2003, 17:39:16 CEST

--->[Quoting Tomek Orzechowski <orzech w pld-linux.org>:]

> Tzn?

Tzn myślę że chodzi o taki, wiesz, komputer z procesorem alpha
;P

Ale przy okazji zapytam - czy port na alphe to nie jest sztuka
dla sztuki? Bo  kto normalny kupuje dzisiaj  takiego Compaq? A
stare  złomy kupione  dawniej  u Digitala  to  chyba mają  moc
peceta za  4kPLN? Już  nie mówię o  klastrze dwóch  pecetów za
3kPLN...

cheers - Sergiusz
--
private: http://ibiblio.org/ser/  company: http://it-zone.org/
on wallpaper: tldp.org, gnu.org, pld-linux.org, hyperreal.info