fortunes-pl: dowcipy (HEAD) dowcipy-niskopoziomowe (HEAD)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Wto, 17 Cze 2003, 21:52:00 CEST

Dnia Tue, 17 Jun 2003 21:45:33 +0200 Michał Kaps <ciril w faf.net.pl>
napisał:

> A ma jakies znaczenie to, że fortunki usunięte przez Rzulfia z
> niskopoziomowych leżą również w dowcipach zwykłych? Jest sens
> dublować?

O właśnie - wiedziałem, że gdzieś jeszcze je widziałem :)
Czyli dla reszty RTFCL ( Read The $%^& Commit Logs) :P

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś