SPECS: psi.spec (HEAD)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 19 Cze 2003, 15:12:29 CEST

On Thu, Jun 19, 2003 at 14:34:40 +0200, Jarosław Kamper wrote:

> Bo mi się znudziły branche :) A tak na serio, to czekam aż GoTaR zrobi ten
> system GETów czy jak to tam szło w PLD i takie pierduśniki po prostu będą
> zbędne.

Cokolwiek, czy porty czy USE - to jest tylko funkcjonalność user-side.
Zaś propozycja włożenia warunkowego budowania na Ra/Ac do tych samych
specy została odrzucona na długo przed tym, nim obiecałem zrobienie tej
funkcjonalności, dlatego to, co będę robił, będzie opierało się na
branchach.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/