buildlogi oraz RA-1.1

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 19 Cze 2003, 17:12:10 CEST

On Wed, Jun 18, 2003 at 10:17:27PM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
> Wracając do konkretów:
> Dostałem więc dostęp do prawie wszystkich builderów RA (brakuje mi alphy i
> skwarka) i na początek poszły buildlogi. Teraz zajmę się porządkami w test
> i innych podobnych katalogach - dzimi, wiem, że w tym grzebałeś, może
> jakieś przynajmniej uwagi? :)

Ja też chcę jakieś howto dot. grzebania na ftp - w jakiej kolejności
przenosić i regenerować indeksy, żeby zminimalizować czas niespójności
jednego i drugiego.

Jest jakiś katalog na wycofane pakiety, czy przenosić do /dev/null?
(z tych co są w updates/general - gdk-pixbuf jest zwalony, zły _prefix)

> Plan jest taki, żeby wydać w końcu PLD-1.1 jako wydanie poprawkowe.

Jako 1.0 + updates/security + poprawki poważnych błędów
z updates/general, czy 1.0 + updates/security + całość updates/general?

1.1 miałoby być obok 1.0, czy miałoby zastąpić (w sensie wspierania
- wypuszczania poprawek bezpieczeństwa) 1.0?

Jeśli w obu przypadkach to drugie, to niektórzy mogą się znaleźć
w niezbyt wygodnej sytuacji - konieczności uaktualnienia nawet kilkuset
pakietów, żeby zachować wsparcie. I to bez dużo wcześniejszego
ogłoszenia, z którego mogliby wiedzieć, że muszą zacząć testować
zawartość updates/general.

> Do
> wydania potrzebne jest skompletowanie:
> - mozilla - 1.2.1 ze względu na light-y, skipstone-y, etc. Trzeba
> "poznaczyć" które rzeczy

mozilla-*.spec - ktoś to musi przejrzeć i uaktualnić dla mozilli 1.2.
Spora część działa tylko z 1.0.

> nie do końca wiem co z postgresem zrobić. Fajnie by było jakby ktoś zrobił
> pack-a z nowym postgresem.

Zmieniło się SONAME libpq, więc pack musi zawierać wszystko co się z nim
linkuje, np. php-pgsql (przy okazji może być nowsze php - ale 4.3.2 jest
jeszcze nie do końca gotowe)