Problem do zastanowienia się - dodanie grupy amavis !!!

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Śro, 18 Cze 2003, 12:51:09 CEST

Dnia śro 18. czerwiec 2003 12:47, Jacek Konieczny napisał:
> [...]
^^^^ kurcze, tu miało być 750 :) Bo mksd nie potrzebuje pisać - wystarczy mu
odczyt zawartości katalogów i plików.

> Raczej root.amavis. Użytkownik amavis raczej nie ma potrzeby zmiany praw
> do tego katalogu.
Hmm, jeżeli przyjmiemy te 750, to faktycznie może być root.amavis. Ale jeżeli
750, to już amavis.amavis - amavis musi pisać do tego katalogu - on tam
rozpakowuje maile.
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl