SPECS: metacity.spec (HEAD)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Śro, 18 Cze 2003, 14:35:25 CEST

On Tue, Jun 17, 2003 at 05:25:01PM +0200, Mariusz Mazur wrote:

> Nope. Chyba możemy to spokojnie uznać za standardową praktykę. Powinna ułatwić
> sporo rzeczy.

Po usunięciu apta (co i tak chyba należałoby zrobić ze względu na
raporty o niepoprawnym działaniu, którymi nikt nie chciał się zająć[1])
technicznych przeszkód nie będzie.

Ale porządek powinien być (jasne określenie, co w systemie plików do
czego należy) - dlatego współdzielenie katalogów to raczej "last
resort", a nie standardowa praktyka.

[1] nie to, żebym polecał taki sposób rozwiązywania problemów - ale nie
ma sensu udawać, że coś jest jak nie działa i nikt nie zamierza poprawić.