fortunes-pl: dowcipy (HEAD) dowcipy-niskopoziomowe (HEAD)

Przemyslaw Stanisław Knycz zolw w wombb.edu.pl
Śro, 18 Cze 2003, 15:31:30 CEST

On Tue, 17 Jun 2003 21:36:16 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> Nie rób sobie jaj. Ja akurat lubię fortunki i nie mogę zrozumieć czemu
> djrzulf usuwa je - to już nie pierwszy raz.

Tak, dokładnie drugi. Poprzednio usunąłem ponieważ mi się nie podobało,
lecz na twoje życzenie przywróciłem. Aktualnie nie usuwam bo mi się nie
podobają, lecz dlatego że nie zauważyłem że undefined updatnął to do
`dowcipy'.

> więc nie ma powodu nic wyrzucać. Czasami można pomyśleć o czymś poza
> końcem własnego nosa.

Również się to tyczy Ciebie, gdy piszesz takie listy.

--
 .mailto p r z e m y s l a w at k n y c z dot n e t.
| Przemysław "djrzulf" Knycz, djrzulf w jabber.gda.pl |