CUPS raz jeszcze

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Śro, 18 Cze 2003, 21:36:16 CEST

Poradziłem sobie ze zbudowaniem ghostscripta z HEAD nowym automake, z tym
że CUPS ma teraz innny - dziwny - problem, wcześniej nie miałem kłopotu,
przygotowując konfiguracje drukarki jak obecnie, tj. jest do drukarka
podpięta do NT 4.0, udostępnionym drukowaniem po TCP/IP, standardowo
dodawłem drukarkę lpd://ip etc. Wystawiłem log z pracy tego co pobudowałem
z HEAD, tj. ghostscript, cups i samba (potrzebowałem cups-backend). Proszę
przyjżyjcie się co może być, cały dzień z tym drukowaniem dziś walcze. ;/

http://t0tal.websites.pl/error_log

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl