buildlogi oraz RA-1.1

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Śro, 18 Cze 2003, 22:17:27 CEST

Przed chwilą uruchomiłem na builderach RA (prawie wszystkich, nie mam
dostępu do sparca i alphy) przesyłanie buildlogów. 2h wcześniej zrobił to
arek na builderach nestowych (chyba wszystkich, choć ciągle z ppc-a nie
mam żadnego buidloga, ale tam podobno psi leci). Pozostało jeszcze Ac...
Panowie - do dzieła.

O co mi właściwie chodzi? Otóż znudziło mi się czekanie na update-y i
zastój w RA. W test leży choćby tcpdump, który czeka na przerzucenie do
security... Dzimi, nie obraź się, ale ostatnimi czasy więcej ciebie nie ma
niż jesteś. I czasami mówisz, że coś robisz - nie widać tego żadnych
efektów. Nie wątpię w twoje możliwości, umiejętności, ale widać, że
ewidentnie teraz się zajmujesz innymi rzeczami (i słusznie - życie na
następne kilka lat także musisz sobie ułożyć :) ). Jeżeli się zgłosisz i
powiesz, że dalej będziesz ciągnął RA - oddam wszystko bez zmrużenia oka.
Nie chce mi się wręcz tego wszystkiego robić :)

Wracając do konkretów:
Dostałem więc dostęp do prawie wszystkich builderów RA (brakuje mi alphy i
skwarka) i na początek poszły buildlogi. Teraz zajmę się porządkami w test
i innych podobnych katalogach - dzimi, wiem, że w tym grzebałeś, może
jakieś przynajmniej uwagi? :)

Teraz jest sprawa klucza do podpisywania pakietów. Pytanie - co z nim
zrobić? Kloczek go unieważnił czy nie?

Moje zdanie jest takie, że jeżeli kloczek go nie unieważnił to dalej
używać. Finito. Nie ma się co bawić. To jest może temat na głosowanie
CDG... tyle, że jeżeli unieważnić to pozostaje pytanie "od kiedy?".
Natychmiast będzie raczej niepraktyczne. Od jakiej unieważnić?

Jak wygląda wogóle procedura unieważnienia? I robienia nowego klucza??

Plan jest taki, żeby wydać w końcu PLD-1.1 jako wydanie poprawkowe. Do
wydania potrzebne jest skompletowanie:
- mozilla - 1.2.1 ze względu na light-y, skipstone-y, etc. Trzeba
"poznaczyć" które rzeczy
- KDE... tia...
- przejrzec dziury ujawnione ostatnio czy nic nie zostalo pominięte.

nie do końca wiem co z postgresem zrobić. Fajnie by było jakby ktoś zrobił
pack-a z nowym postgresem.

Coś pominąłem z tych rzeczy?

Pytanie - kto ma ochotę pomóc? Średnio mi się uśmiecha robić to samemu...

P.S.: djurban - nie mów nic, twoje zdanie na temat RA znam :)
--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...