CVS - Sprzątanie

Rafa³ Kleger-Rudomin klakier w pld-linux.org
Sob, 21 Cze 2003, 16:17:18 CEST

Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> writes:

> 0. good idea :-)
> 1. nie test/ tylko admin/

nie chciałem jeszcze bardziej śmiecić, patrz poniżej

> 2. format inny lepiej, np:
> Moduły core PLD:
> SPECS -- spece
[...]

od tego był CVSROOT/modules.old (tyle że nie do końca aktualny)
a teraz może być nowe modules
Lista jest tylko po to by przenieść rzeczy do OLD.
To co zostanie IMO powinniśmy poopisywać w modules

> Przy okazji można by też posprzątać rzeczy jak installer (bootdisk
[...]

pewnie

> Zastanawiam się jeszcze na różnicą między powiedzmy automateusz/ lub
> trash/ a rh-4-install/.
[...]

na początek bym to razem do OLD a jak się komuś jeszcze będzie
chciało to może wyselekcjonować z tego potem zupełne umarlaki.

Rafał

--
Rafa~ Kleger-Rudomin (klakier w pld.org.pl)