rpm - brak zależności od pakietów i nie działające _noauto*

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 20 Cze 2003, 17:13:49 CEST

On Thu, 19 Jun 2003, Jakub Bogusz wrote:
> To pierwsze jest dyskusyjne, ale nie przypominam sobie, żeby ostatnio
> była konkretna dyskusja na ten temat - a zależności zniknęły, bez
> dopisania brakującego "Requires: poldek" do basesystem[1]. To co
> generuje rpm jest nieczytelne/mało użyteczne dla człowieka. Sam rpm jest
> w stanie te zależności rozwiązywać, ale do tego potrzebuje bazę
> (wygenerowaną przez rpmcache), a takowej na ftp nie ma (a tym bardziej
> na dysku po drugiej stronie wolnego łącza).
>
> Brak tych zależności utrudnia (jak dla mnie na tyle, żeby przestać mieć
> [...]

To generowanie jest wyłączone? Nieładnie... nie powinno tak być.
Ciągle jeszcze w systemach mocno odchudzonych poldek jest za wielkim
obciążeniem - na jednym moim 486 zanim załadują mi się indeksy poldka 4x
zdążę zainstalować co mi jest potrzebne.

Ja wiem, że takie systemy są coraz żadsze, ale ciągle istnieją i
utrudnianie ludziom na nich życia tylko dla zmniejszenia wielkości bazy
rpm jest dla mnie chore...

Stanowczy sprzeciw!

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski