rc-scripts: network (HEAD) static-routes (HEAD)

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pią, 20 Cze 2003, 19:20:48 CEST

On Fri, 20 Jun 2003, Mariusz Mazur wrote:
> No bo to powinno być miejsce do ustawiania takich rzeczy jak default
> route :) *Zwłaszcza*, że default route jest per tabelka routingu, a nie
> 'globalnie'.

Zlituj się - bądź praktyczny.

default route jest czymś innym niż static route. Extra-super-hiper, że
można ustawić per tabelka, ale mnie to w 99% systemów nie interesuje (jak
i 99% ludzi), więc po co chcesz im komplikować życie.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...