CVS - Sprzątanie

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 21 Cze 2003, 15:47:08 CEST

On Sat, Jun 21, 2003 at 02:52:03PM +0200, Rafa? Kleger-Rudomin wrote:

> Czołem!
>
> CVS został przeniesiony z całym dobrodziejstwem inwentarza
> tzn oprócz katalogów ściśle pldowych jest tam też cała fura
> innych katalogów - różne zewnętrzne projekty, a także nasze
> własne, z których sporo już dawno umarło.
>
> Proponuje posprzątać tzn przenieść na strych następujące grupy katalogów:
> 1) zewnętrzne projekty które nadal używają cvs.pld.org.pl
> 2) wszelkie porzucone projekty
>
> Problem w ustaleniu dokładnej listy... tego jest ponad 120
> katalogów. Kontaktowanie się w sprawie każdego katalogu jest trudne:
> [...]

0. good idea :-)
1. nie test/ tylko admin/
2. format inny lepiej, np:

Moduły core PLD:
SPECS -- spece

Projekty:
dml -- Dialog Meta Language, malekith w pld-linux.org

Nie wiadomo co:
blah/

Przy okazji można by też posprzątać rzeczy jak installer (bootdisk
przenieść do / czy gdzieś, może pod inna nazwą, poldek i trurlib
podobnie, resztę do OLD/)

Aha i w OLD/, dead/ by się zablokowało zapis aclem.

Zastanawiam się jeszcze na różnicą między powiedzmy automateusz/ lub
trash/ a rh-4-install/. Pierwsze to definitywnie martwe, ale powinno
zostać w celach archiwalnych, drugie może ktoś będzie rozwijał (ale nie
sądze), a ostatnie to ewidentny śmieć.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h