distfiles, wget i proxy

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Sob, 21 Cze 2003, 22:40:14 CEST

Korzystam z wpisanego na stałe proxy http i ftp w configu wget-a.

Efekt jest niestety taki, że niektóre tar-y ściągają się wadliwie...

$ rpm -bb galeon.spec
Executing(%prep): /bin/sh -e /var/tmp/rpm-tmp.85820

gzip: /home/users/blues/rpm/SOURCES/galeon-1.2.7.tar.gz: invalid
compressed data--crc error

gzip: /home/users/blues/rpm/SOURCES/galeon-1.2.7.tar.gz: invalid compressed data--length error
tar: Nieoczekiwany EOF w archiwum
tar: Nieoczekiwany EOF w archiwum
tar: Błąd nie do naprawienia: koniec
błąd: Bad exit status from /var/tmp/rpm-tmp.85820 (%prep)

md5 się różni...

Teraz - nie mam kłopotów ze ściąganiem ze ściąganiem przez przeglądarkę,
zawsze wynik jest poprawny. wget-em natomiast nie. Nie pomaga nawet
--proxy=off - dzisiaj galeon-a ściągałem już 3 razy i za każdym razem był
błąd. Wielkość się zgadzała, md5 było inne.
Błędów na łączu raczej nie podejrzewam, bo byłyby one też przy ściąganiu
przeglądarką...

Ktoś ma koncepcję czemu jest tak a nie inaczej? Jakieś opcje wget-a?
jakie?

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...