php 4.3.2 (było Re: buildlogi oraz RA-1.1)

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Nie, 22 Cze 2003, 00:04:42 CEST

On Sat, Jun 21, 2003 at 04:46:54PM +0200, Jakub Bogusz wrote:
> Jeszcze brakuje php-manual.spec (bo manual wyleciał z php.spec)
> - najlepiej z podpakietami w wielu językach (albo oddzielnymi specami
> dla innych języków - to drugie jest wygodniejsze do samodzielnego
> budowania, bo wystarczy ściągnąć tylko wybrane paczki).

Tym się zajmę. Zamierzałem wrzucić to wszystko do jednego speca... teraz
pytanie, czy nie lepiej by było rozbić to per język? Czy aż takie
rozdrobnienie jest nam potrzebne?

   PLD Linux developer   | Everybody needs some solid rock, I know I do.