[pld-discuss-pl] Oświadczenie dla "prasy"

Paweł Szopiński t0tal w websites.pl
Pon, 23 Cze 2003, 00:20:57 CEST

Witajcie,

> To jest pole do popisu dla kilku osób, które tutaj się deklarowały jako
> kreatorzy PR. Jakiś tekst przydałoby się sklecić i potem go
> przetłumaczyć.

wcześniej już, co prawda, deklarowałem chęć napisania takiego tekstu,
jadnak uznano to za zbędne i przyjęto za właściwe istnienie tylko
manifestu jako pełnej informacji o zaistniałej sytuacji w grupie. Jako że
nadal uważam za stosowne przygotowanie streszczenia ostatnich wydażenień,
gotów jestem wziąć na siebie kilka terminów na drodze do pełnej realizacji
takiej notki, oto one:

<23.06 - przygotowanie faktów i niezbędnych informacji które powinny się w
nocie znaleźć, publikacja na pld-devel-pl
<24.06 - komentarze, ew. poprawki we wcześniej przygotowanym zbiorze
informacji
<25.06 - zamknięcie zbioru informacji, przygotowanie tekstu noty
<26.06 - przedstawienie ostatecznej treści noty na pld-devel-pl
<27.06 - ew. zmiany w treści, głosowanie w CDG nad zgodą na publikację
przygotowanego przeze mnie tekstu
<28.06 - lista serwisów na które miałaby pójść taka publikacja, lista
tłumaczy do zagranicznych serwisów
<30.06 - zamknięcie tłumaczeń, publikacja ich na pld-devel-pl
<01.07 - wysyłam oficialne noty oraz jej przygotowane tłumaczenia, do
wcześniej wybranych serwisów.

Wielu może się nie podobać taki tasiemiec pracy, jednak poza waszymi
komentarzami oraz ew. pomocy w tłumaczeniach to ja chcę poświęcić nam czas
i ofiarować troszkę pracy, więc proszę, pozwólci mi pracować na dogodnych
dla mnie warunkach.

Pozdr.

--
Paweł Szopiński, Datatech POLAND (ISO-8859-2)
p.szopinski w datatech.pl