Ra + lista zyczen + sygnatury pakietow

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Wto, 24 Cze 2003, 15:14:10 CEST

On Tue, 24 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> A nie da sie zrobic jakiejs starszej "supported" dla pakietow
> okolomozillowych ? Nie wiem, pytam...

Tak się składa, że o tym myślałem :)

Chcę jednak zrobić tak, że narazie wypchnąć 1.2.x, i poczekać na 1.4
pełne. Jak będzie gotowe to można nową gadzinę wrzucić do general (choć do
security też by się raczej kwalifikowała nawet AFAIR).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...