[RA] Niespełnione zależności

Bartłomiej Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 23 Cze 2003, 17:34:23 CEST

Przemysław Stanisław Knycz wrote:
> Przetwarzanie zależności...
> libmagic-4.01-1 zostanie zastąpiony przez libmagic-4.03-1
> błąd: libmagic = 4.01 jest wymagany przez file-4.01-1
> Zaznaczono 1 pakiet do instalacji, 1 do usunięcia:
> I libmagic-4.03-1
> R libmagic-4.01-1
> błąd: 1 niespełniona zależność

Problem leży w ra-updates-security. Tam jest stary file-3.41.
Jeśli masz dla sec-up wyższy priorytet niż dla updates-general,
a poldka opdalonego z -Q, to nie widzisz file-4.03.

--
"Nie musisz mi tlumaczyc szanowna kolezanko czym jest internet -
dysponuje laczem stalym i wiem cos na ten temat !!!"