Ra + lista zyczen + sygnatury pakietow

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 23 Cze 2003, 18:09:55 CEST

On Mon, 23 Jun 2003, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> [...]

hhmmm... no to widać, że ja nie umiem podpisywać :)))

> Mysle, ze wazniejsza kwestia jest: jak plynnie zmienic klucz.

Pomysł jest taki:
Wypuszczamy rpm-a z nowym kluczem, podpisanym starym. Jednocześnie
wszystkie pakiety na ftp-ie podpisujemy także nowym kluczem. Wydaje mi
się, że śmiało pakiet może być podpisany dwoma kluczami, prawda?
Nowy klucz można komisyjnie wygenerować podczas zlotu + podpisanie jego
swoimi kluczami przez wszystkich obecnych. Takie mega-sign-party.

Do tego miejsca wydaje mi się sprawa jest prosta i w miarę jasna - tak
chyba można zrobić i należy, prawda?

Teraz pytanie - jak zachowa się rpm mają 2 podpisy, z czego jeden będzie
wiarygodny i podpisany? Uzna pakiet za błędnie podpisany, prawidłowo czy
się wywali ;)

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...