Ra + lista zyczen + sygnatury pakietow

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Pon, 23 Cze 2003, 18:53:49 CEST

On Mon, 23 Jun 2003, Jakub Bogusz wrote:
> Efekt rpm -K -v na świeżych pakietach (np. man z security, file z general:

To znaczy - po prostu nie sprawdziłem tego :)
Widać do podpisania trzeba coś jeszcze zakombinować... :)

Zrozumiano - praca domowa do odrobienia :)

> Nie jestem pewien. W nowym manualu do rpm-a jest, że --addsign znaczy to
> samo co --resign. W 4.0.2 (angielskim, bo tamtego polskiego lepiej nie
> dotykać) jeszcze było rozróżnienie - może tamta wersja pozwalała na
> więcej sygnatur GPG, ale ciekawe co powie nowa wersja na takie pakiety.

To znaczy - tym akurat nie musimy się przejmować, jeżeli 4.0.2 pozwala na
2 sygnatury. Bo dla Ac i tak będzie całkowicie nowy klucz, podpisany
ewentualnie starym.

hmmm...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski