Oko³ognomowe

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 23 Cze 2003, 23:57:09 CEST

On Mon, Jun 23, 2003 at 19:57:36 +0200, Bartosz Taudul wrote:

> Normalnie to by kto¶ napisa³ kilkudziesiêciolinijkowy program, który
> robi³by to samo. No ale icewm musi byæ pojebane.

Taki program jest - wmconfig. Tylko generowa³ z³e wyj¶cie dla icewm -
nie by³o ikon. Poprawi³em, u mnie dzia³a - zapraszam do testowania.

Co ciekawe - icewm-menu-gnome{1,2} by³ na tyle g*, ¿e nie do¶æ, i¿ menu
by³o nieposortowane, to jeszcze obcina³ rozszerzenia ikon png, przez co
sam icewm ich nie widzia³!

Wady wmconfig:
- nie wspiera /usr/share/applications, /usr/share/apps,
  /usr/share/gnome/vfolders czy co tam obecnie powinno byæ,
- nie chodzi po podkatalogach pixmaps, przez co nieznane s± dla niego
  tematy, wiêc np. nie ma ikon do KDE.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl