Nowe klucze w PLD.

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 24 Cze 2003, 10:47:45 CEST

On Tue, Jun 24, 2003 at 10:42:02AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Był pomysł podpisywania przez maszynkę, do której nie ma normalnego
> dostępu. Tylko to niewielka różnica, jeśli nie byłoby kontroli tego, co
> idzie do podpisania... (może tylko pakiety już podpisane przez
> budującego?)

Miałem pomysł, żeby builder automatycznie podpisywał wszystkie pakiety,
swoim kluczem.  Userzy by tego klucza nie mieli (tylko do użytku
wewnętrznego).  Potem normalnym kluczem mogłaby jakaś maszyna podpisywać
(usuwając podpis buildera). Jeśli będą jakieś problemy, to się wywala
klucz buildera z maszynki podpisującej.

--
: Michal Moskal :: http://www.kernel.pl/~malekith : GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: When in doubt, use brute force. -- Ken Thompson : {E-,w}-- {b++,e}>+++ h