SPECS: util-linux.spec (HEAD)

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Wto, 24 Cze 2003, 11:35:08 CEST

On Tue, Jun 24, 2003 at 09:44:59AM +0200, Jakub Bogusz wrote:

> 1. Nie dotyczy także ppc?
nie mam pojęcia.

> 2. Gdzie dokładniej? Może da się w miarę łatwo poprawić?
nie wiem gdzie :>
wiem że w innych distro(tm) po prostu wyłączyli budowanie sfdisk i
cfdisk na sparcu.
objawia się to kaszanieniem partycji - utworzona przez sfdisk jest
niewidzialna przez fdisk. Podobnie z tego co wiem jest w przypadku
cfdiska.
Pozatym sfdisk nie umie tworzyć sparcowych partycji.