Ra + lista zyczen + sygnatury pakietow

Jacek Rzęsista jacek w samm.com.pl
Wto, 24 Cze 2003, 13:18:37 CEST

Dnia wto 24. czerwiec 2003 12:27, Paweł Gołaszewski napisał:

> Już wiem co jest.
> Ostatnie cat nadpisało ci to co jest robione z dodatkowych źródeł przy
> instalacji. I dlatego nie widzisz lang-a... To jest efekt ręcznego
> grzebania...
Ale przynajmniej ruszyła. Z root-a doinstalowałem ze strony mozilli lang-packa
i content-packa. I działa ;) I jeszcze jedno - NIE WRÓCĘ do tej starej - ta
nowa  (przynajmniej na tej K6/300 co mam w pracy) jest naprawdę zajebiście
szybka !!! Uruchamianie, wyświetlanie stron, i żre duużo mniej procka. Na
razie jeszcze mi się nie wywaliła przy niczym, ale eksperymenty w toku :) W
każdym razie gdyby nie ta "nieszczęsna" instalacja, to myślę, że spokojnie
można by ją wrzucić do updates w Ra :)
--
Jacek Rzęsista
mailto:jacek w samm.com.pl