Okołognomowe

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 25 Cze 2003, 14:17:49 CEST

Dnia Wed, 25 Jun 2003 14:11:21 +0200 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>
napisał:

> On Tue, Jun 24, 2003 at 10:08:22 +0200, Jakub Bogusz wrote:
[...]
> [...]
specyfikację

> Znaczy zmianę /usr/X11R6/share/applnk na /usr/share/applications i
> skutki tego?
>
> Aha - kadu.desktop:
>
> Categories=Qt;Network;Communication
>            ^^
> co za idiotyzm!?
>
> Z kolei galeon.desktop:
>
> Categories=Application;Network;
>
> To "Qt" należy zamienić na "Application" (BTW czemu nie
> "Applications"?).

Raczej to drugie do poprawki jest - Qt po pierwsze w niczym nie
przeszkadza (ZTCP jest w specyfikacji nawet) a pomaga jakby ktoś chciał
sobie posortować ikonki w menu na podstawie tego z jakich bibliotek
korzystają (Qt/GTK)

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś