Okołognomowe

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Śro, 25 Cze 2003, 15:23:36 CEST

Dnia Wed, 25 Jun 2003 14:50:02 +0200 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>
napisał:

> [...]
   ^^^^^^^^

> Zaraz - znaczy ja mam w swoim menu mieć podmenu Qt, w nim Network i w
> nim Comminication, w którym będzie kadu!?

Możesz chcieć mieć, nie musisz...

> Mam pamiętać, czy dany program jest Qt czy GTK!?

Ty nie, ale developer chyba powinien wiedzieć co
to za aplikacja i potrafić przyporządkować ją do odpowiedniej szufladki,
po to by inni mogli sobie układać menu tak jak chcą...

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś