Okołognomowe

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 25 Cze 2003, 15:26:47 CEST

Dnia śro 25. czerwca 2003 14:31, Adam Gorzkiewicz wrote:
(...)
> Też nie wiem, skąd w okiołognomowych plikach desktop ta kategoria - nie
> jest "koszerna" i w praktyce niczego nie wnosi (chociaż moze dla
> srodowiska gnome ma zastosowanie - gnome2 jest z freedesktop w ogole na
> bakier)

Juz wiem:
Fragment pliku /etc/gnome-vfs-2.0/vfolders/applications-all-users.vfolder-
info - szkieletu ichniego vfolders (którym normalnie jest /etc/xdg/menus/
applications.menu)

[...]
    <!-- Internet -->
    <Folder>
      <Name>Internet</Name>
      <Desktop>Internet.directory</Desktop>
      <Query>
        <And>
          <Keyword>Application</Keyword>
          <Keyword>Network</Keyword>
        </And>
      </Query>
      <DontShowIfEmpty/>
    </Folder>
[...]

W ten sposób są skonstruowane wszystkie foldery.
Reasumując:
Gnomowe menu oleje wszystkie pliki desktop nie mające w "Categories"
kategorii "Application".

Hmm... a mówiono, że to KDEowicze wszystko robią tak, jakby nic poza KDE
nie istniało...

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl