Okołognomowe

Robert Kurtys bob w glog.pl
Śro, 25 Cze 2003, 23:42:58 CEST

On Wed, 25 Jun 2003 20:14:07 +0200
Adam Gorzkiewicz <adgor w isn.pl> wrote:

> Dnia śro 25. czerwca 2003 19:52, Robert Kurtys wrote:
> (...)
>
> A ja znam userów, którzy chetnie zorganizowaliby sobie pewne fragmenty
> menu w oparciu o taki właśnie podział (Gnome/KDE/X11). W imię czego
> chcesz im zabronić takiej mozliwości?
heh - na pewno nie chce im zabraniac
(odnioslem wrazenie - byc moze mylne - ze to by mialo byc by default,
czyli, ze byloby narzucone calej reszcie)
> 1) "to jest dla mnie bez sensu"
bo zeby mialo sens trzeba by dalej stosowac podzial ze wzgledu na uzyte
narzedzia/biblioteki  - badzmy konsekwentni :) (co pokazalem powyzej)
> 2) "przeszkadza mi to...." no właśnie - w czym?
nie jest ergonomiczne
-zeby znalezc jakis program uzytkowy (nie majac pojecia czy to qt, czy gtk, czy cokolwiek)
 musze przeszukac kilka/kilkanascie galezi menu lub wiedziec w jakim
 narzedziu szukany program byl tworzony - nie userocentryczne ;)