Okołognomowe

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 25 Cze 2003, 16:17:44 CEST

On Wed, Jun 25, 2003 at 16:03:03 +0200, Piotr Szymański wrote:

> Co do menu to jesli ci to wyswietla w jakims podmenu
> Qt->Network->Comminication to parser jest zryty i tyle, w kde mi to wyswietla

A parser to lib...?

> normalnie w Network->Comminication, a jak ludzie z gnome nie potrafia sie
> dostosowac do standardow ktore sami tworza to nie moj problem.

Nienienie - ja w KDE nie mam m.in. galeona, którego desktop leży sobie
radośnie w /usr/share/applications.

Poza tym jest /usr/share/apps - do czego służy?

I pytanie ostateczne: GDZIE mam włożyć plik desktop programu X po
nowemu?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/