Okołognomowe

Piotr Szymański djurban w averne.net
Śro, 25 Cze 2003, 16:23:33 CEST

Hi,
Tomasz Pala (Wednesday 25 of June 2003 16:06)
> Znaczy nasze /usr/X11R6/share/applnk nie jest obsoleted?
Jescze nie, ale docelowo bedzie.

> Z pakietów, jakie mam zainstalowane, galeon, glade-2, gnomecc, kadu i
> nmapfe mają desktopy w /usr/share/applications i w menu KDE ich NIE MA;
> muszę ręcznie linkować do applnk.
W kde 3.1.2 juz sa, sportowalem obsluge vfolders z 3.2. Bardzo mi zalezy na
bugreportach, poki co znalazlem jeden (nie dziala funkcja
startServiceByDesktop, oczywiscie nie mam pojecia dlaczemu a podczas
zaglebiania sie w kod zobaczylem jak to jest realizowane w kde i uznalem ze
ja tego za nic nie naprawie), fragment przeklejam:
**********
int
KApplication::startServiceByDesktopName( const QString& _name, const QString
&URL,
                  QString *error, QCString *dcopService, int *pid, const
QCString& startup_id, bool noWait )
{
   QStringList URLs;
   if (!URL.isEmpty())
      URLs.append(URL);
   return startServiceInternal(

"start_service_by_desktop_name(QString,QStringList,QValueList<QCString>,QCString,bool)",
                      _name, URLs, error, dcopService, pid, startup_id,
noWait);
}
a startServiceInternal() jest tak poryte ze szkoda gadac.

Druga wada mojego portu to fakt iz nie uwzglednia zmian ostatnio dodanych,
czyli obslugi OnlyShowIn.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net