Okołognomowe

Piotr Szymański djurban w averne.net
Śro, 25 Cze 2003, 16:30:22 CEST

Hi,
Tomasz Pala (Wednesday 25 of June 2003 16:21)
> Na czym to przenoszenie polega? I czy dobrze rozumiem - vfolders nie ma
> podkatalogów, tylko wszystko w jednym? Bo to byłoby cholernie głupie dla
> wmconfig. Nie można by po prostu przerzucić linków między tymi
> katalogami? Bo nie sądzę, żeby szybko poprawiono wszystkie WM-y.
Pozostale wmy ztcw wykorzystuja wmconfig, gadalem z autorem wmconfig, to mowil
ze mu sie nie chce pisac obslugi vfolders ale moze keidys zrobi.
Przerzucanie linkow to paskudny hack i zreszta bledny, bo kde i gnome oprocz
/usr/share/applications sprawdzaja takze /usr/X11R6/share/applnk w ramach
backward compatibility.

> Na wcześniejszych miałem to samo AFAIR.
Bo wczesniejsze nie mialy vfodlers, a 3.1.2 ma

> A KDE zamierza wspierać natywnie ten mechanizm? GNOME to wspiera?
KDE to wspiera natywnie. GNOME tez, z tym ze nie wiem czy u nas juz tak jest
(trzeba pokaac gnome chyba gdzie jest plik applications.menu), nie wiem jak
to aflinta zrobil i czy zrobil, a takze nie wiem czy zdazyl sprawdzic czy
pliki .desktop w gnome maja categories odpowiednie, bo nimy powinny miec, ale
jak znam zycie to 90% ludzi poszlo na latwizne i dodalo tylko ogolnikowe
jakies od biedy.
--
Piotr Szymanski
djurban w averne.net