Okołognomowe

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Śro, 25 Cze 2003, 16:41:58 CEST

Dnia 2003.06.25 16:30, Piotr Szymański napisał(a):
> KDE to wspiera natywnie. GNOME tez, z tym ze nie wiem czy u nas juz
> tak jest
> (trzeba pokaac gnome chyba gdzie jest plik applications.menu), nie
> wiem jak
> to aflinta zrobil i czy zrobil, a takze nie wiem czy zdazyl sprawdzic
> czy
> pliki .desktop w gnome maja categories odpowiednie, bo nimy powinny
> miec, ale
> jak znam zycie to 90% ludzi poszlo na latwizne i dodalo tylko
> ogolnikowe
> jakies od biedy.

Nie zrobiłem, nie sprawdzałem, jakos przyjąłem (choć peweni błednie),
że gnome nie bedzie wymagało tu poprawek jeżeli idzie o vfolders i inne
takie kwaitki. Wogóle to burdel niektórzy autorzy robią w polu
Categories dodając Internet zamiast Network i to się wogóle już nie
wyświetla. Nie chce nic mówić, ale jezeli idzie o całe vfolders, pliki
desktop to jednak adgor zna się tu najlepeij i jestem otwarty na
wszelakie sugestie :)

			Artur