Okołognomowe

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 25 Cze 2003, 17:06:30 CEST

Dnia śro 25. czerwca 2003 16:34, wrobell wrote:
(...)
> więc jak to jest? :-)

Jest tak, ze to jaka konstrukcje ma menu zależy od szkieletu- (/etc/xdg/
menus/applications.menu (w gnome - /etc/gnome-vfs-2.0/vfolders/
applications-all-users.vfolder-info)

(...)

> czy nie powinno zostać takie menu wtedy stworzone w /usr/local/etc?

Hmm.. - tak też mogło by być (od tego w końcu sa zmienne XDG_CONFIG_DIRS i
XDG_DATA_DIRS) - tymniemniej moj pomysł wydaje mi się prostszy i nie
widzę "negatywów". To jest temat do przemyślenia - ja tylko pisałem o
moich wyobrazeniach nt. temat.

--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl