Okołognomowe

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 25 Cze 2003, 17:14:43 CEST

On Wed, Jun 25, 2003 at 16:57:58 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> Nie wiem jak icwm generuje menu - uzywałem tego b. dawno i ztcp to ręcznie

Nie generuje wewnętrznie, musi być podane z pliku. Wyjątkiem jest pole
menuprog, które w swoje miejsce wstawia wynik polecenia. I w to miejsce
po prostu wstawia się program, który wygeneruje menu - wmconfig.

> sobie menu pisałem (jak i w twm, fvwm, wmaker). Słyszałem tylko, ze do
> automatycznego generowania menu dla tych wemów jest wmconfig (nigdy z
> niego nie korzystalem). To tyle mojej wiedzy na ten temat.

I dla icewm jest tak samo.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/