Okołognomowe

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Śro, 25 Cze 2003, 17:35:02 CEST

Dnia śro 25. czerwca 2003 17:06, Tomasz Pala wrote:
(...)
> Nie - dopóki nie będzie wsparcia w WM-ach (na razie nie ma w żadnym
> chyba) to w cvs ma być to, co jest najszerzej wspierane - czyli applnk.

Oczywiscie, że nie - dlatego applnk zawiera stary+nowy system.
Problem zaczyna sie w momencie decyzji: czy pliki desktop przenosic masowo
do /usr/share/applications, czy zostawiać je w miejscach tradycyjnych i
czekać az ktos przepisze wmconfig. Szczerze mówiąc - osobiście mało mnie
to interesuje jak z tym bedzie - 90% appsów, które uzywam (głównie kde/
gnome) i tak swoje pliki desktop maja juz w /usr/share/applications ;)

Btw OT - ciekawostka - telnet na dobra sprawę powinien mieć Requires:
applnk ponieważ:

[adgor w horand SPECS]$ l telnet
/usr/bin/telnet
/usr/share/applnk/Network/telnet.desktop
          ^^^^^^^^^^^^^^^^
/usr/share/man/es/man1/telnet.1.gz
/usr/share/man/hu/man1/telnet.1.gz
/usr/share/man/ja/man1/telnet.1.gz