Okołognomowe

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 25 Cze 2003, 18:08:12 CEST

On Wed, Jun 25, 2003 at 18:03:08 +0200, Piotr Szymański wrote:

> Wsrod uzytkownikow PLD.

Użytkownicy PLD używają Ra - nie obsługuje vfolders, bądź Nesta.

> Sam nie zartuj jak vfolder jest na razie obslugiwane przez KDE i GNOME, a nie
> obslugiwane przez wm-y, a jesli masz jakies dziwne kde nie wiadomo jakie i
> niewiadomo skad bo w nesice burdel byl jest i budziet, to nie moja wina.

Więc nie pieprz, że użytkownicy PLD będą zadowoleni z vfolders, którego
nie obsługuje używane przez nich KDE. Nikt sobie sam tego kompilował nie
będzie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/