Okołognomowe

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 25 Cze 2003, 18:12:46 CEST

On Wed, Jun 25, 2003 at 18:05:34 +0200, Adam Gorzkiewicz wrote:

> No dobrze - oczywiscie, ze co ma byc to zycie pokaże.

Jeśli rozruch Ac będzie trwał tyle co Ra, to być może zdążą to naprawić.

> Tylko, chyba nie masz zamiaru poaczować appsów od dawna umieszczajacych
> pliki desktop w /usr/share/applications - żeby wrzucały je spowrotem do
> applnk? ;)

Nie - robię sobie lokalnie linki;)

I cieszę się, że od dawna nie polecam ludziom PLD na workstacje. Ra jest
stare a w neście trzeba dłubać, żeby działał:/

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/