Lista życzeń dla Ra.

undefine@aramin.one.pl undefine w aramin.one.pl
Śro, 25 Cze 2003, 19:02:04 CEST

On Wed, Jun 25, 2003 at 09:44:28AM +0200, Paweł Gołaszewski wrote:
>  mam dziwne wrażenie że nie dochodzą tam wyniki budowania z alphy/ix86.
>
> alpha nie dochodzi, bo alpha narazie buduje tylko ręcznie.
> ix86? jak najbardziej dochodzi...

> Bo jesteś wpisany bezpośrednio w aliasach - dlatego dostajesz :)
no właśnie nie.
jestem zapisany (pld-logs-builder w pld-linux.org ?)
Dostaję to co jest budowane na sparcu i ppc z RA oraz na intelach z
NEST. I nic więcej.

W aliasach nigdzie nie jestem "na sztywno" wpisany. A nawet jeżeli bym
był, to skąd logi z ix86 NEST albo ppc jak nic z nimi nie mam wspólnego?
;)