Okołognomowe

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 25 Cze 2003, 21:05:02 CEST

On Wed, Jun 25, 2003 at 19:16:21 +0200, Jakub Bogusz wrote:

> Tak, no i obsługę Categories zamiast katalogów do podmenu.

Nie bardzo mi się to widzi - trzeba odczytać wszystkie pliki i pod
koniec wygenerować menu. Dobre dla KDE/GNOME, ale komplikuję sprawę dla
WM-ów.

> Przy czym fallback do applnk powinien raczej zostać.

Uhm.

> gnome-libs-static trzeba przebudować na nowym glibc.

Tak, wiem - chciałem tym tylko uzasadnić, dlaczego nie sprawdzałem
działania wmconfig-icons.patch bez tego bconda.

> Albo wyciąć bconda i zawsze linkować z tym wyciętym przeze mnie
> fragmentem kodu GNOME - powinien mniej zajmować niż po linkowaniu
> z libgnome.a.

Tak chyba będzie lepiej. Zaraz zrobię.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>           USA sux
      http://mops.uci.agh.edu.pl/~gotar/