[CVS] Re: SPECS: scribus.spec (HEAD)

Łukasz Jernaś deejay1 w nsj.srem.pl
Pią, 27 Cze 2003, 18:17:40 CEST

Dnia Fri, 27 Jun 2003 18:16:15 +0200 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>
napisał:

> Jasne, że nie powinno. Przenieś to do %{_datadir}.

Poległem na patchowaniu tego we wcześniejszej wersji (po części ac/am, i
trochę może z powodu średnich znajomości programowania :/)

> Najpierw przeczytaj, do czego służy /usr/local. scribus będzie na GPL,

Poczytam wieczorem.

> możesz swobodnie załatać na zgodność z FHS-em i wysłać autorowi.

Nie wydawał się zainteresowany jakąkolwiek poprawką do tego - wolne
tłumaczenie - "zainstaluj to do /usr/local/sribus i nie becz"

--
Pozdrowienia,
Łukasz [DeeJay1] Jernaś