podpisywanie...

Paweł Gołaszewski blues w ds.pg.gda.pl
Czw, 26 Cze 2003, 14:58:25 CEST

On Wed, 25 Jun 2003, Mariusz Mazur wrote:

> Nie żebym marudził, ale po kiego nam w ogóle ten klucz? Czy ktokolwiek z
> nas z tego korzysta? Nie sądzę. Jeśli rzucimy stary klucz w diabły to i
> tak nikomu nie zrobi różnicy.

oooo - różnicę zrobi, jeżeli wogóle nie będą podpisywane. Mało poważne to
będzie i nikt kto wymaga jakiegoś poziomu pewności pakietów nawet nie
sięgnie po PLD...

Czasem na feedback pojawiają sie pytanie skąd wziąć klucz do PLD (ja
pamietam chyba ze 2 takie posty), więc ludzie tego używają.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...