python-2.2.3 apache-mod_python i apache1 ( Było: Re: STBR for Ra.)

Czw, 26 Cze 2003, 15:47:26 CEST

> Z tym jest pewien problem jeżeli chodzi o RA-branch:
>
> [Thu Jun 26 08:28:21 2003] [warn] Loaded DSO lib/apache/mod_python.so uses
> plain  Apache 1.3 API, this module might crash under EAPI! (please
> recompile it with -DEAPI)
>
> Nie wiem, czy wcześniej (tj. przed pythonem 2.2.3, lub z poprzednimi
> wersjami modułu) skutkowało to wywalaniem apacha (sig. 11).

W mojej ocenie (empirycznej) sig 11 powodowało linkowanie dynamiczne z
libpython i było do poczatków moich kontaktów z PLD (python 2.2.1)
W wersji 2.7.8-7 jest linkowany statycznie i mi zdziała bez jednego padu.

> PS. Poprawka w drodze.

Na pewno nie zaszkodzi. ;)

> PPS. $ rpm -q apache1 python apache-mod_python
> apache1-1.3.27-6
> python-2.2.3-1
> apache-mod_python-2.7.8-3

Jak chcesz przebuduj 2.7.8-7 i testnij czy działa
--
Mateusz Korniak