python-2.2.3 apache-mod_python i apache1 (Było: Re: STBR for Ra.)

Jacek Konieczny jajcus w pld.org.pl
Czw, 26 Cze 2003, 19:32:39 CEST

On Thu, Jun 26, 2003 at 07:23:43PM +0200, Radosław Kintzi wrote:

> Niestety raczej nie działa stabilnie (po ok. 20-30 min. łapie sig. 11
> i tak co 20-30min). Da się to jakoś debugować?

Z tego co pamiętam to chodziło o to, że nasz dynamiczny python jest
z wątkami, a apache bez. Takich rzeczy nie bardzo da się debugować,
ani łatwo naprawić. Chociaż może coś mi się miesza, bo czemu statyczny
python miałby być bez wątków?

Jeśli chodzi tylko o linkowanie, to sprawdzić ldd na apaczu i wszystkich
jego modułach oraz na libpython.so

Pozdrowienia,
        Jacek